החשיבה של כל עסק היא להטמיע את שם המותג וזאת כדי שאנשים יכניסו שם זה לתודעה ולזיכרון שלהם. ככל שהם יזכרו זאת, הסיכוי שהם ירכשו או ישתמשו במוצרי החברה, הולך ועולה.
שיטות פרסום של העסק
קיימות שיטות פרסום רבות בפרינט, בדיגיטל ובערוצי התקשורת השונים. אחת השיטות הפשוטות אך האפקטיביות ביותר, היא שילוט על גבי רכבי החברה. בכל יום הרכבים הללו נעים בכבישים העמוסים בכל רחבי הארץ. רואים אותם הולכי רגל והנוסעים ברכבים האחרים במסלולים הקרובים לרכבים הללו. גם נוסעי הרכבת שנעה על המסילות סורקים את כל מה שקורה סביבם ולכן גם הם נחשפים למותגים השונים.
באופן טבעי, בכל יום רכבי החברה נוסעים בדרכים ולכן אנשים אחרים רואים אותם. בדרך זו החשיפה גדלה מיום ליום וזוהי פרסומת תמידית שנוסעת בכל הכבישים ומי שרואה אותה קורא את הכיתוב ומפנים את הימצאותו של מותג זה.
אופן ביצוע השילוט לרכב
מפעל בעל מיומנות וניסיון בתחום זה, מייצר מדבקות לרכב בטיב מעולה שהן גמישות ולכן נוח להצמיד אותן והן נדבקות בקלילות לכל רכב פרטי, רכב מסחרי ועוד. מדובר בחומר ייחודי אשר מאפשר לבועות האוויר לצאת החוצה ולכן הנראות של המדבקה היא חלקה וכל מה שכתוב עליה הוא חד וברור לקריאה. במידת הצורך יש אפשרות מיד לאחר ההדבקה להסיר את המדבקה מהרכב ולהדביק אותה שוב ללא כל בעיה.
כל אחת מהמדבקות אשר מודפסות באמצעות דפוס משי או דפוס דיגיטלי, כוללת מסנן קרינה UV ולמינציה ולכן אף על פי שהרכבים הללו נוסעים יום יום בשעות החמות, הצבעים של המדבקה אינם דוהים או ניזוקים והם נותרים ברורים לאורך זמן. ייצור המדבקה מתבצע על פי גודלו המדויק של כל רכב ללא הגג וזאת לאור הקרינה החזקה של השמש.
עיטוף של משאיות
כאשר מדובר בפרסום על גבי משאיות, מודדים את השטח של המשאית לכל אורכה, מכינים מדבקה הכוללת מסנן קרינה UV שמתאימה לכל אחד מהמשטחים משני הצדדים של המשאית.
מוסיפים לכך אותיות מחומר ויניל על פי צבעי הלוגו והמותג. האותיות חתוכות בקפידה והן נראות חדות ולכן קל לקרוא את המילים ללא כל בעיה.
פרסום זהה על כל רכבי החברה
פרסום על רכבים הוא רובד פרסומי נוסף של העסק ויש לו חשיבות רבה. זו הסיבה שמנהלים של עסקים רבים מזמינים לכל הרכבים של ציי הרכב שלהם מדבקות זהות וכך מתבצע עיטוף של כל אחד מהרכבים בזה אחר זה.
כשמדובר במשאיות שהן חלק מקווי החלוקה של מוצרים לרשתות השיווק ולמקומות נוספים, מחליפים לעיתים קרובות את המדבקות כדי להעביר מסרים חדשים.