עסק מצליח הוא עסק שנראה מרחוק, בייחוד אם מדובר בחנות או רשת אופנה. אנחנו רוצים שיבדילו ביננו ובין מותגים אחרים. אנחנו רוצים למשוך את הלקוח פנימה. אנחנו רוצים לתת לו חוויה שמתחילה ברגע שהוא נכנס אל הקניון ועד שהוא מגיע הביתה עם המוצר שלנו. מתקני תצוגה עוזרים לנו לתת ללקוח הפוטנציאלי מידע על המותג מהרגע שהוא מגיע לאזור. הוא נחשף למותג שלנו מהרגע הראשון ואנחנו מגדילים את הסיכוי שהוא יהפוך ללקוח קבוע.
מהם מתקני תצוגה ולמה הם חשובים לעסק שלך?
מתקני תצוגה הוא שם כולל למגוון מוצרים שמעניקים לעסק את השפה שלו. המתקנים יכולים לשאת מסרים שיווקיים, להיות מקום תצוגה למוצרים חדשים ולהעביר מסר ללקוח. משלטים מחוץ לחנות דרך שלטי פנים ועד למתקני תצוגה שמספקים אחסון למוצרים שלנו, כל הדברים האלו עוזרים לנו להעביר מסר ללקוח.
זה יכול להיות מסר על מוצר חדש וחדשנות בכלל בעסק, זה יכול להיות מיתוג כעסק לקהל יעד מסוים וזה יכול להיות פשוט מוצר שמושך את העין של הלקוח. היום אפשר ליצור מיתוג איכותי ואסתטי לעסק באמצעות שלטים אלקטרונים לחנות שמעבירים מידע על המותג, מתקני תצוגה מותאמים אישית לכל אירוע או מבצע ושלטי פנים שמלווים את הלקוח כשהוא נכנס לחנות.
כך יוצרים מיתוג באמצעות שלטים לחנויות ומתקני תצוגה
בין אם מדובר בשלט החיצוני של החנות או שלטי פנים שנתלים ברחבי הרשת או החנות, אנחנו יכולים ליצור מיתוג מנצח שיגרום ללקוח להבין בדיוק איפה הוא נמצא ומה אנחנו מציעים לו. היום אפשר להיעזר בשלטים אלקטרוניים שמעבירים מסרים על המותג ללקוח מחוץ לחנות ובתוכה.
כך אנחנו יכולים לעדכן את הלקוח במוצרים החדשים שהם חלק מהמיתוג של הרשת, להציג לפניו קמפיין מצולם שמדגיש את היתרונות של המותג עבור הלקוח או לספר לו על כל מבצע או הטבה שיש לו בתור לקוח של המותג.
המיתוג נוצר באמצעות הדפסה של שלטים לחנויות שיש להם עיצוב מוקפד, שמתאים לרוח של הרשת ושומר על אחידות בכל חנות ובכל פרסום של הרשת. בין אם מדובר בשלט חיצוני, שלטי פנים או שילוט לאירועים בהם משתתף המותג, השפה היא תמיד אחידה והמראה מזכיר ללקוח מול מי הוא נמצא.
איך בוחרים מתקני תצוגה שעובדים בשביל המותג?
מתוך המגוון הגדול של שלטי תצוגה לחנויות ולרשתות, כל בעל מותג צריך לשקול היטב איך ואיזה מוצר מתאים לצרכים של העסק שלו.
הדרך הכי טובה לבחור מתקני תצוגה ושלטים שישרתו את המותג היא לשלב בין כמה סוגים שונים, לפי הפונקציות הדרושות בכל עסק. מתקני תצוגה צריכים להתאים למוצרים ולשירותים שלכם, השילוט צריך להשתלב בעיצוב החנויות של הרשת והשילוב בין כולם צריך להיות אחיד – כך שהמותג יהיה בעל שפה ויזואלית ברורה.
רוצים לשמוע עוד? צלצלו אלינו לייעוץ וקביעת פגישה- 03-5442280