מיתוג קירות הוא דבר חשוב ומהותי בעולם הפרסום, חלק רואים במודעות הגדולות שמציפות את שולי הכבישים כקמפייני מיתוג קירות ואחרים מפרידים בין שני האלמנטים הללו. במאמר הזה אנו נעשה את ההפרדה הזו גם כן ונדבר על מיתוג קירות שאינו כרוך בבר רפאלי ושלט בגובה 10 קומות בצידי נתיבי איילון.
סוגי מיתוג קירות
- לוגו על קיר המשרד החיצוני– נתחיל באחד מהפרויקטים הפחות מסובכים לעשייה, כל מה שצריך על מנת להצליח בקמפיין הזה הוא לוגו וקיר הפונה לרחוב מרכזי. פשוט מאוד מייצרים את הלוגו בצורה שרוצים (זה יכול להיות מדבקה, שלטים מוארים, שמשונית או כל דבר אחר העולה על רוחכם) ומתקינים בצידי הבניין.
- מיתוג פנימי– על מנת לייצר חיות בחלל המשרד לא חייבים לתלות תמונות גנריות אלא ניתן להפוך את החלל הפנימי לכזה שמייצג את המותג שאותו רוצים להעביר, כך כל פעם שלקוח יכנס למשרד הוא יקבל את הוייב של החברה ויתרשם מהיצירתיות שלכם. גם העובדים במשרד ייהנו כאשר הקירות שסביבם לא יהיו לבנים ומשעממים.
- גראפיטי– הטרנד העולמי החם ביותר כרגע הוא ציורי קיר אשר מעבירים את ערכי המותג לצופה באמצעות ציור. רצוי להשתמש באיש מקצוע או אמן על מנת לייצר גראפיטי מוצלח אך יותר מכך חשוב לשים לב היכן אתם מייצרים את הגראפיטי שכן לא בכל מקום הדבר חוקי.
- טפטים– מדבקות קיר היו מאז ומתמיד והן כאן על מנת להישאר, על פי גורמים מוסמכים בחו"ל הטרנד הזה הוא כיום אחד הבולטים שיש שכן הטכנולוגיה מאפשרת לייצר כמעט כל מה שרוצים ולהדפיס זאת על מדבקה איכותית שתחזיק מעמד בתנאי מזג אוויר קשים ועדיין תצטלם ותראה טוב.
- מסכים– כנראה שזה הטרנד שעומד לכבוש את העולם, באירופה מסכי התצוגה הולכים ומחליפים את הפרסום המסורתי בתחנות המטרו למשל והאפשרויות של להקרין כל דבר שרוצים קוסמת למפרסמים רבים, רק חישבו על האפשרות להקרין וידאו שירתק את הצופים ועוד יותר מכך על העובדה כי להפעיל את זה דורש מינימום מאמץ ואפס מדביקי פירסומות שיעברו עם דלאי דבק ופוסטרים.
דוגמאות
קצרה היריעה מלהכיל את כל הדוגמאות ואת כל סוגי מיתוג הקירות האפשריים אך נציין כמה קמפיינים או מקומות אסטרטגיים שעשו לנו שמח על הלב.
- הקריה/מול עזריאלי- אחד הקירות הנצפים בארץ הוא בסיס קבע בעבור מפרסמים גדולים, לנו זכור לטובה קמפיין קפה שהיה שם בעבר ובו הדביקו שקיות קפה על הקיר על מנת שהעוברים והשבים יוכלו פשוט לקחת ולטעום.
- "העבר את הקטשופ" – קמפיין מבריק של חברת היינץ שפרסמו מגוון של תמונות מאכלים (המבורגר, צ'יפס וכו') שבכולם לא היה קטשופ אלא כיתוב פשוט וגאוני "העבר את הקטשופ".
- חברת התעופה דלתא- שת"פ של דלתא וטינדר הוליד את קיר הסלפי שעוצב בניו יורק ועליו מגוון יעדי תיירות אקזוטיים עודד אנשים להצטלם ולעלות לרשות החברתיות וגם לטינדר.
- בארט'ס ביז- חברה שלא הכי מוכרת לנו הישראלים הכינה לוח שלם העשוי מקופונים ומרכיבים תמונה של לקוחות לפני השימוש במוצרים שלה, ככל שהעוברים והשבים עברו ולקחו קופונים התגלתה תמונת האחרי של הלקוחות.
רוצים למתג את הקיר שלכם?
אנחנו בתדהר מתמחים בשלטים באשר הם, מעבר לכך אנו אוהבים קופירייטינג טוב ורעיונות חדשים ונהיה מוכנים לסייע לכם לייצר את המיתוג המושלם בעבורכם, כל מה שאתם צריכים לעשות זה ליצור עמנו קשר עוד היום ואחד מנציגנו ישמח לסייע ולעזור.
הלקוח הבא שלכם חולף ברגע זה מול קיר ריק, לא חבל לפספס את ההזדמנות? מהרו לדבר איתנו כדי שהבא שחולף כבר יראה את המיתוג שלכם.