שיווק הוא חלק בלתי נפרד מתוכנית עסקית וחשוב להשקיע משאבים בפעולות שיווק להגדלת מעגל הלקוחות והעלאת הרווחים. כאשר בונים מערך שיווק יש להתייחס לכל סוגי האינטראקציה עם לקוחות פוטנציאליים בין אם מדובר בהקמת דף פייסבוק ממותג, תליית שלטי חוצות באזורים ציבוריים, אירוע קידום מכירות לחשיפת מוצרים ושירותים מבית העסק או מודעה ממומנת בגוגל.
תהליך המיתוג משפיע על האופן בו הלקוחות תופסים את העסק – יוקרתי, ידידותי, מקצועי. בגיבוש ערכי המותג יש להתייחס לשפה הויזואלית המזוהה עם העסק, מבחירת גוונים המשרים את התחושה שתרצו ליצור אצל הלקוח ועד שרטוט של לוגו זכיר וכן לקופירייטינג של המותג – הסלוגן שילווה את מודעות הפרסומת. לאחר מכן, יש לבדוק כעבור תקופה איך הלקוחות קיבלו את המיתוג והאם הוא עבד בשטח או שדרוש ריענון מיתוגי.
תהליך המיתוג כולל, בין היתר, אפיון של כרטיסי ביקור ועיצובם. כרטיס ביקור לעסק הוא אמצעי התקשורת המרכזי עם הלקוח וחשוב שכל עסק יחזיק כרטיסי ביקור שיימסרו ללקוחות או למתעניינים בכנסים, במעמד החנות ואפילו יישלחו בדואר כך שכל מי שיכול לקדם את האינטרסים העסקיים של העסק יוכל לעשות זאת בקלות רבה.
איך מעצבים כרטיס ביקור מרשים? טיפים חשובים.
הכרטיס שעובד בשבילכם
בשלב הראשון חשוב להתייחס לאותו כרטיס ביקור כאל שגריר של המותג – הוא זה שייצג את העסק שלכם בדרך הטובה ביותר. נסו לעצב את הכרטיס לפי המותג שלכם. למשל, אם מדובר בכרטיס של משרד עורכי דין שהכרטיס יישא את הלוגו של המשרד וגוונים סולידיים בגימור יוקרתי בעוד כרטיס ביקור לצלם אופנה יכול לכלול קולאז' של תמונות מהבוקים שהצלם צילם במרוצת השנים או כרטיס ביקור של סוכן נדל"ן עם תמונות של בתים או מודעות למכירה/קנייה. חשוב שמי שרואה את הכרטיס יבין מיד מה סוג העסק.
הגודל קובע
התייחסו לאלמנט של הגודל של הכרטיס. מצד אחד, חשוב לייצר אותו בגודל כזה כך שייכנס בקלות לארנק ויהיה קל לשלוף אותו ומצד שני, שהוא יבלוט בערמת הכרטיסים. תוכלו גם לעצב כרטיס בצורניות יוצאת דופן שמתכתבת עם סוג העסק. אם נחזור לדוגמא של הצלם, ניתן ליצור כרטיס בצורת מצלמה. קיימת אפשרות גם להפתיע בקצוות מעוגלים או בחיתוכים מעניינים.
ניתן גם לבחור גימור ייחודי של הכרטיס ולבחור סוג נייר מעניין – נייר ממוחזר שמייצג ערכים של ידידותיות לסביבה וכדומה.
מה הכרטיס שלכם אומר?
בדקו אם המסר של הכרטיס עובר בצורה חדה וברורה. על הכרטיס עצמו כדאי לציין אם שם העסק, פרטי התקשורת ומשפט מעניין בין אם זה ציטוט שמשקף את החזון העסקי או משפט קליט וזכיר. השתמשו בפונטים ברורים וקלים שניתנים לקריאה גם ממרחק ולפרוס את הטקסט עם רווחים ולמרכז אותו בדרך שתשאיר מקום לתמונה או להדפס שעל הכרטיס. ניתן להשתמש בהדגשות או קו תחתון להבלטת הטייטל של נושא התפקיד או מסר אחר שרצוי להדגיש בגוף הטקסט.
אל תשכחו אינפורמציה חיונית להדפסה על הכרטיס כמו טלפון, כתובת פיזית, כתובת דואר אלקטרוני ואייקונים של פייסבוק ואינסטגרם ומה שמות המשתמש שלכם במדיום כדי שהלקוחות יוכלו לאתר אתכם במהירות.
מהרעיון למוצר הסופי
עיצוב כרטיסי ביקור היום יכול להיות פשוט וחווייתי במיוחד. ניתן לעצב כרטיס ולמתג אותו אונליין באמצעות פלטפורמות ידידותיות למשתמש המבוססות על תבניות ומאפשרות לגרור אלמנטים, לערוך אותיות תלת מימד, לצבוע בחופשיות, לכתוב בפונטים מבוקשים ולשלוח את התוצר הסופי להדפסה בבית דפוס דיגיטלי מקצועי שלא מתפשר על איכות ולקבל חבילת כרטיסים מדוגמת לחלק לכל מי שיכול לקדם את העסק. תתחדשו!
באם אתם מחפשים חברה שתדע להעניק לכם את השירות המקצועי ביותר, את המוצר האיכותי ביותר. חברה שתדע להעביר לכם את הידע המקצועי רב השנים שצברה בצורה שירותית ואדיבה אז הגעתם למקום הנכון. כל מה שאתם צריכים לעשות זה לשלוח לנו הודעה באמצעות האתר או להתקשר אלינו ל 03-5442280