אנחנו כנראה לא נחדש הרבה אם נציין את העובדה שתאורה אחורית בשלטי תצוגה משדרגת את התצוגה. אבל שימוש בארגזי תאורה הוא לא רק מושך, הוא יכול גם לחסוך כסף תוך כדי שהוא עושה את עבודתו בלמשוך לקוחות אל תוך החנות. כשחושבים על המטרה העיקרית של שלטי תאורה, לא בהכרח חושבים על כל ההשלכות והרבה לקוחות שפונים אלינו בטוחים שרק מעצם ההצבה של ארגז תאורה הם כבר אמורים לראות שיפור במכירות. אבל כמו כל דבר בחיים, גם כדי להפיק את המיטב מארגזי תאורה לחנויות, צריך לדעת איך להשתמש בהם.
שימוש בתאורת לד בשילוט עסקי
בבואנו לתכנן ארגזי תאורה העשויים תאורת לד, אנחנו צריכים להביא בחשבון דבר מרכזי ומהותי – כל המידע שרלוונטי ללקוחות הפוטנציאליים צריך להופיע בשלט, אבל אסור שהשלט יהיה עמוס מידי. המטרה העיקרית של שילוט עסקי היא לשכנע את העוברים ושבים שכניסה אל החנות היא הבחירה הנכונה בעבורם. כדי להמחיש את הנקודה הזו בואו ונעשה תרגיל קטן. נגיד שאתם רוצים לאכול במסעדה וכשאתם מתקרבים אליה אתם רואים שיש בחלון שלט ברור וקריא עם התפריט, זה לא יעזור לכם לגבש החלטה במהירות ובקלות מאשר אם תצטרכו להיכנס פנימה, לדבר עם מלצר ולבקש לראות תפריט?
אבל כדי באמת להסביר את החשיבות של שלטים לעסק, ועוד יותר את החשיבות של שלטים מוארים לעסק, אנחנו רוצים לסקור כמה מקרי בוחן שבהם השילוט היווה נדבך מהותי:
- בנק סנטנדר הספרדי החליט לקדם את התוכניות הפיננסיות החדשות שלו אך ורק באמצעות ארגזי תאורה והתוצאה הייתה עלייה של 30% בביקוש לאותן התוכניות לעומת אלו שקודמו בדרכים אחרות.
- רשת ההנעלה הבריטית, JD Sports, ניסתה להתחרות על תשומת לב העוברים והשבים בקרבת מגרש כדורגל ולשם כך בחרה בשלטים מוארים שאפשרו להם להגביר מודעות ולקדם מבצעים. מה שהוביל לעליה מגמתית וקבועה במכירות באותו הסניף.
- רשת הפארמה Boots צמצמה את שהות הלקוחות בתאי הצילום האוטומטיים רק באמצעות החלפת שלטי התצוגה הלא מוארים בכאלו מוארים.
דרכים ושימושים שבהם ארגזי תאורה יכולים לעזור לעסק
מומחי העיצוב הגדולים ביותר לחנויות מדברים באופן תדיר על העובדה שחנויות מוארות משדרות חמימות וביתיות, מה שמוביל לשהות ארוכה יותר של הלקוחות בחנות וגם למשיכה של יותר אנשים פנימה אל תוך החנות. חשוב מאוד לא להגזים בתאורה ולא להשתמש בצבעים קרים או תאורה מעומעמת, אנחנו ממליצים בהרבה מקרים להשתמש בארגזי תאורה לתצוגה בצורה כזו שהארגז עצמו משמש אמצעי התאורה. שימוש כזה בשלטים מוארים מסייע לא רק בעיצוב התאורה בחנות כולה, אלא מעל הכול הוא מדגיש את המוצר שמוצג ומסייע לכוון את הצרכנים לעברו.
כשמעצבים שילוט עסקי שאמור לעמוד מחוץ לחנות, חשוב מאוד להשקיע מחשבה עמוקה במסר שאנחנו רוצים שהשלט יעביר. נסו להציב את המסר העיקרי שלכם בפרונט השלט והשתמשו בתאורה האחורית כאמצעי עיצובי שיבליט את המסר. שלטים מוארים מספקים עוד שכבה לאפקט הוואו שאפשר להעביר את הלקוח, נסו להשתמש בכוח הזה בצורה חכמה ותראו תוצאות בהתאם.
כמו כל תחום בחיינו, גם תחום של שלטים לעסקים חווה תנופה אדירה בזכות החידושים הטכנולוגים. אחד מאותם חידושים מאפשר לנו לייצר ארגזי תאורה מבד שלמעשה מייצרים את האימפקט של קנבס ענק בעל תאורה פנימית. מדובר על דרך להחיות פרסומים שבוודאות תמשוך את תשומת לב העוברים והשבים. כיוון שמדובר על טכנולוגיה חדשה יחסית שווה ליצור איתנו קשר כדי לוודא שהיא אכן קיימת אצלנו, אבל כמו תמיד אנחנו עובדים במלוא המרץ כדי להביא לכם את השילוט העסקי המשוכלל והטוב ביותר בעולם.