מדינת ישראל היא מדינה שהעבודה עליה לא מפסיקה לרגע אחד. בכל מקום שנזרוק מטבע ברחבי המדינה, ובעיקר במרכזה, נפגע באתר בנייה או בפרויקט תמ"א 38 כזה או אחר. ריבוי אתרי הבנייה והשיפור הטכנולוגי שיש לנו בייצור של שלטים הולך יחד יד ביד ומביא אותנו אל סיפו של עידן חדש – עידן הפרסום על גדרות. אז נכון שלא מדובר על תחום חדש וכבר הרבה שנים שעל גדרות של אתרי בניה יש שילוט כלשהו, אך מה שהכלים הטכנולוגיים מאפשרים לנו לייצר כיום לא דומה בשום צורה לאותם שלטים פשוטים.
כיום לצורת הפרסום על גדרות אתרי הבנייה קוראים גדר מדברת והשם הזה מרמז על האפשרויות שיש לנו לשווק בעזרת הפתרון הזה. כמו שאנחנו מדברים על מגוון של נושאים כך הגדר המדברת יכולה לעבור הסבה כדי לקדם כל דבר שתרצו, החל מהפרויקט עצמו שאתם בונים במקום ועד לקוחות חיצוניים שמחפשים שטחי פרסום במרכז הערים. אבל לגדר המדברת קוראים ככה מעוד סיבה – כמו שאנחנו יכולים פשוט להתחיל ולדבר עם אנשים, כך הגדר המדברת פשוט מבליטה את הפרסום ולא דורשת מהאנשים ללחוץ על כלום או להיכנס לאתר ספציפי וזה מגביר את החשיפה שלכם ברמות שקשה לאמוד.
למה להשתמש בגדר מדברת?
- הם מסתירים את אתר הבנייה ומונעים מאנשים מלהיכנס וללכת בין רגלי העובדים.
- הם תופסים את העין ומושכים תשומת לב.
- זו אפשרות נהדרת לפרסום.
- לעיתים החוק מחייב התראה על הבנייה ופרסום של תקנות מסוימות בסמוך לאתר הבניה.
הבסיס לתכנון של גדר מדברת
הדבר הבסיסי ביותר שעלינו לתת עליו את הדעת בעת תכנון של גדר מדברת הוא הנראות של הגדר עצמה. גדרות מדברות, כמו שאר סוגי השילוט לבניין, צריכות להיות מופנות לכיוון הרחוב ועליהן להיות ברורות ופשוטות כדי להעביר את המסר בצורה מהירה וקונקרטית. אם כך עלינו להבין בדיוק היכן הנקודות המרכזיות שאותן העוברים והשבים ברחוב יראו ואותן נקודות יהוו את מרכז הגדר, המקום שבו נשים את הפרטים המרכזיים והעיקריים ובראשם שם הפרויקט ופרטי הקבלן או חברת השיווק של הפרויקט.
להלן כמה מהנקודות המרכזיות שיש לוודא שאתם מקדישים להם תשומת לב בעת תכנון הגדר המדברת שלכם:
- הגודל הוא הדבר החשוב ביותר. שימו לב טוב טוב לגודל הגדר המדברת, גודל הפונט וכל דבר אחר שקשור לקומפוזיציה כיוון שעליכם לוודא שמה שמופיע על הגדר אכן ייראה בצורה נאותה על ידי העוברים והשבים.
- הקפידו להתאים את חומר הגלם של הגדר המדברת לאתר הבנייה שלכם. השתדלו לבחור בחומרים עמידים שיכולים להחזיק מעמד גם בתנאי מזג אוויר משתנים.
- העניקו ערך. זה אולי לא נשמע כמו דבר טריוויאלי כשמדברים על שילוט לעסקים, אבל אם תשתמשו בגדר המדברת שלכם כדי להעניק לאנשים משהו הם יעריכו אתכם יותר ותשומת הלב לפרויקט שלכם תהיה גדולה יותר. זה יכול להיות מפה של האזור, תערוכת אומנות עוד משהו שמוקדש לשכונה שבה אתם בונים. כל האפשרויות פתוחות בפניכם.
תדהר – המקום שלכם לייצור שלטים
אנחנו בחברת תדהר עוסקים בייצור של שלטים לעסקים כבר עשרות שנים ובמפעל שלנו תמצאו את חומרי הגלם האיכותיים ביותר, בנוסף לעובדים מנוסים ומיומנים שישמחו לסייע לכם לאורך כל תהליך הייצור של השלט. הצוות שלנו ילווה אתכם כבר משלבי התכנון ועד להתקנה של השלט בעסק שלכם וכל זאת כדי להבטיח שהשלט ימלא את ייעודו בצורה הטובה ביותר.
לפרטים נוספים עלינו ועל השירותים שאנחנו יכולים להעניק לכם ולעסק שלכם אתם מוזמנים להמשיך ולשוטט באתר שלנו, או ליצור איתנו קשר.