תחום השילוט העסקי משתנה בהתאם לשינויים בטכנולוגיה, ובהתאם לשינויים בהרגלי הצריכה של הלקוחות. הצרכנים כיום תובעניים יותר מבעבר, והם מבקשים לא רק לצרוך מוצרים, כי אם חוויה. בשל שינויים אלו, ומתוך רצון להגביר את כמות המכירות בחנות, בעלי החנויות נדרשים להתבלט בשוק תחרותי שהולך וגדל. שלטים מוארים הפכו לאחת הדרכים הפופולריות והאפקטיביות ביותר לקידום מותגים וחנויות, והם מסייעים לבעלי עסקים רבים למשוך לקוחות חדשים. אפשר למנות לכך סיבות רבות, אך הסיבה המרכזית היא העובדה ששילוט הוא למעשה הפנים החיצוניות של העסק שלנו. זוהי החשיפה הראשונית של הלקוח למותג ובכוחו של שילוט איכותי ואטרקטיבי להפוך לקוח פוטנציאלי ללקוח שמשלם.
שלטים מוארים הם הבחירה האולטימטיבית כיוון שהם מושכים את תשומת ליבם של העוברים והשבים, והם נראים לכל עין לאורך כל שעות היממה. התאורה הקבועה שבתוך השלט מאפשרת להבליט את שם העסק ואת הלוגו גם בלילה, וכך החנות נשארת בתודעה בכל שעה ושעה. שלט מואר הוא השקעה מניבה בעבור כל בעל עסק ובמאמר זה נספק לכם הצצה לעולם מרתק זה – לקבלת פרטים נוספים מהמומחים שלנו בתדהר תעשיות שלטים, אתם מוזמנים ומוזמנות ליצור איתנו קשר עוד היום.
מה עומד מאחורי הפופולריות של שלטים מוארים ואיך הם יסייעו לעסק שלך?
בעשור האחרון אנחנו רואים עלייה משמעותית בביקוש לשלטים מוארים. שלטים אלו הפכו לטרנד המוביל בתחום השילוט העסקי והם נפוצים בכל מקום שהוא – ממרכזי קניות גדולים ועד חנויות קטנות ברחובות חשוכים. בחלק זה של המאמר ננסה להבין מה עומד מאחורי הפופולריות הרבה של שלטים אלו ונבין כיצד הם יכולים לתרום גם לעסק שלך.
בשלב הראשון עלינו לבחון את היתרונות של השלטים המוארים –
- בולטים ומושכים תשומת לב: האור הבהיר שמופץ לכל עבר משלטים מוארים הופך אותך לבולטים גם בסביבה תחרותית שבה מוצבים שלטים של עסקים מתחרים. בעזרת עיצובים מושכי עין כמו למשל השימוש בשילוט אותיות בולטות, יכול לסייע לכם למשוך יותר אנשים להיכנס לחנות שלכם, כיוון שהם רואים את השלט שלכם בצורה ברורה יותר.
- אווירה יוקרתית ומושכת – שלט מואר משדר ללקוחות שלכם שאתם משקיעים בעסק שלכם, שאתם דואגים לנראות ושחשוב להם איך תופסים את המותג שלכם. כל אלו מחלחלים אל הלקוח ומשפיעים עליו, גם אם הוא לא מודע לכך, והופכים את הבחירה בחנות שלכם לבחירה הראשונה שהוא יעשה.
- חיסכון בהוצאות – אומנם ההשקעה בשלט מואר תהיה במרבית המקרים גבוהה יותר מאשר ההשקעה בשלט לא מואר, אך בטווח האחרון אתם למעשה חוסכים ומרוויחים בעשרות מונים יותר. שלטים מוארים כיום מבוססים במרביתם על תאורת LED או על ניאון, ושלטי ניאון ולד לא צורכים הרבה חשמל כלל וכלל. יותר מכך, קשה לכמת את החשיפה שהנראות שלהם תייצר לחנות שלכם.
מעבר ליתרונות אלו, שילוט מואר מגיע במגוון רחב של עיצובים ושל סוגי תאורות, כך שכל עסק יכול למצוא את הסוג שמתאים לו ולתקציב שלו, וזה מביא אותנו לחלק הבא שבו נדון בסוגי השלטים המוארים שקיימים.
סוגי השלטים המוארים הפופולריים ביותר
סוג התאורה הוא המרכיב העיקרי, מעבר לעיצוב, שמשפיע על האפקטיביות של השלט. ככל שהטכנולוגיה משתפרת ומתפתחת, כך מתווספים לנו סוגי שלטים מוארים חדשים, אך לא כל סוג מתאים לכל חנות וכי להבין מהו השילוט העסקי שהכי מתאים לך, חשוב שנבין תחילה את סוגי התאורות השונות שזמינות כיום בשוק.
- לד (LED) – טכנולוגיית הלד נחשבת לאחת החסכוניות ביותר בצריכת החשמל, ולפיכך היא גם זו שמחזיקה מעמד למשך הזמן הארוך ביותר ללא שנצטרך להחליפה. התאורה שהיא מייצרת היא בהירה וחדה והיא מתאימה לשלטים שפועלים לפרקי זמן ארוכים מאוד.
- ניאון – שלטי ניאון נחשבים לקלאסיים יותר והם קיימים הרבה שנים. התאורה שהם מספקים יוצרת אור בוהק במגוון רחב של צבעים, וכך היא מתאימה מאוד לשלטים צבעוניים ולעסקים שמחפשים מראה רטרו ושיקי יותר.
- קופסאות אור – קופסאות אור, או ארגזים מוארים כפי שחלק מכנים אותם, עשויים מחומרים כמו פרספקס שבתוכה מוצבים גופי תאורה. סוג זה מאפשר קריאות גבוהה יותר לטקסטים מורכבים יותר, אך חשוב לבחור את סוג התאורה שבפנים בצורה חכמה.
- פלורסנט – תאורת הפלורסנט לא נחשבת לנעימה במיוחד, אך היא חסכונית ואפקטיבית ולפיכך אפשר למצוא אותה בשלטים רבים. למרות אחידות האור, הוא לא חזק במיוחד ולכן היא נפוצה יותר בתוך חנויות ולא בחלקן החיצוני.
ברגע שאנחנו מבינים את ההבדלים בין הטכנולוגיות השונות, ואת היתרונות ואת החסרונות שיש לכל טכנולוגיה וטכנולוגיה, אנחנו יכולים לבצע בחירה משכילה יותר בעבור העסק שלנו.
טיפים להצגה אפקטיבית של שלטים מוארים
אנחנו ממליצים תמיד להסתייע באיש מקצוע כדי לבחור את השלט המושלם בעבורכם, אך אם אתם מעוניינים לבצע את הבחירה בעצמכם, ריכזנו בעבורכם כמה טיפים לבחירה ולשימוש מושכל ואיכותי בשלטים מוארים –
- מיקום – הציבו את השלט בנקודה בולטת, בגובה העיניים של הלקוחות ובמרחק מסוים מהכניסה לחנות עצמה. המיקום קריטי למשיכת תשומת לב וחשוב שיוכלו לראות את השלט מכמה שיותר מקומות.
- יצירת אווירה – נצלו את התאורה שנוצרת מהשלט כדי לייצר אווירה ייחודית בחלל. תאורה נכונה מאריכה את משך הביקור של הלקוחות ומעודדת קנייה.
- התאמת סגנון השלט לאופי החנות – בחר שלט המשקף את אופי ואת סגנון העסק שלך, ואל תבחר שלט רק כי הוא מעוצב יפה. הרבה פעמים אנשים מתבלבלים מעיצוב של שלט שמושך את העין, אך שוכחים לוודא שעיצוב השלט מתכתב עם עיצוב החנות מה שיוצר דיסוננס אצל הלקוחות.
- תחזוקה – חשוב מאוד לנקות ולבדוק באופן סדיר את תקינות השלט, כולל את החשמל ואת התאורה שהוא יוצר. שלט מטופח ונקי מושך יותר מאשר שלט שבור שלא עובד שעושה את ההפך.
- בחירת תאורה – התאימו את סוג התאורה לאופי העסק. למשל, תאורה חמימה לבית קפה.
- צבע התאורה: הצבע של התאורה יכול להשפיע על התחושה שהלקוח יקבל. לדוגמה, צבע כחול יכול להעניק תחושה של רוגע, בעוד צבע אדום יכול להעניק אנרגיה. השתמשו בכך בבואכם לבחור את השלט המואר שלכם.
אנחנו בתדהר עומדים לצידכם לאורך כל הדרך. מתכנון ועיצוב השלט ועד התקנתו בחנות – שלחו לנו הודעה ונחזור אליכם בהקדם.