אחת השאלות המעסיקות ביותר בעלי חנויות, היא איך הם יכולים לגרום לחנות שלהם לבלוט מעל העסקים האחרים הצמודים אליהם. הם עסוקים רבות בשאלה מה יכול לבדל אותם ולתת ללקוחות שלהם תחושה אמתית של סיפוק, שירות טוב ויחס אישי.
אין ספק שלעולם העיצוב ישנן הצעות רבות לבעלי החנויות שיכולות לעזור להם להפוך את החנות שלהם לחנות האחת הזו שתצליח לככב ולבלוט מעל כל המתחרים. שילוט פנים למשל, הוא אחד היתרונות העצומים בעיצוב, שכל מטרתו הוא לשמח את העין ולעזור ללקוחות להתמצא בחנות בצורה הטובה ביותר.
שילוט לחנויות- עולם ומלואו
בעלי חנויות רבים לא בקיאים מספיק ברזי העיצוב, ובדרך הם מפספסים הזדמנויות משמעותיות למיתוג החנות, לבידולה ולמשיכת קהל לקוחות מתחדש. עיצוב החנות אינו מסתכם בכמה מדפים, שלט וכמה קישוטים, ויש בתחום הזה יותר משרבים נוהגים לחשוב. הדרך שבה המוצרים מוצגים בחנות, והשילוב של נראות, נוחות ונוכחות, יוצרים את חווית הקנייה המושלמת ביותר עבור הלקוח. שילוט פנים לחנויות, תורם לנראות של החנות, במיוחד אם השלטים המרהיבים מתאימים לקונספט הכללי של החנות ומעוצבים בטוב טעם ובצבעים הנכונים.
שלטים שמספרים את הסיפור
שילוט פנים נכון בעצם מספר בצורה הטובה ביותר את הסיפור של החנות. מה המטרות שלה, למה היא טובה לצרכן, וכמה נעים להיות בה, כל אלו הם דברים שנקבעים לפי האווירה השוררת בחנות והשלטים בהחלט יכולים לתרום לאווירה נעימה בחנות. אחד הרעיונות הטובים הוא לסמן את כל חלקי החנות בשלטים: עמדות מכירה, תאי מדידה אם יש, מעברים שונים שמכילים דברים שונים ועוד. עמדות מכירה מסומנות למשל, יקלו על הלקוחות להבין היכן הן נמצאות ולהגיע אליהן ביתר קלות, ובסוף המטרה של בעל עסק הינה גם להרוויח ולמכור.
השקעה בפרטים הקטנים
כולנו יודעים שהחוויה בסוף נמדדת ברזולוציות, והרשמים שלנו נאספים מהפרטים הקטנים. דמיינו לעצמכם את החנות שלכם מלאה בשלטים מעוצבים בקונספט אחיד, שממש משלימים אחד את השני, שלטים יפים, מצחיקים, חמודים או מאירי עיניים, שמתפרשים על פני החנות, מעל עמדות מכירה, קטגוריות של מוצרים, פינות מבצעים חדשות ועוד. שלטים שמצביעים ומספרים על החלקים השונים של החנות, ומעניקים לשוהה בה, מעבר ליופי הטמון בהם, גם תחושת ביטחון ונוחות, תחושה של בית בחנות.
בתור בעלי עסקים, עם כל כך הרבה על הראש, לפעמים הפרטים הקטנים נדמים כזניחים ולא חשובים, אך המצב הוא הפוך. ככל שההשקעה בחווית הלקוח גדולה יותר, בעזרת שלטים מעוצבים, עמדות מכירה חדשניות, תאי מדידה מרווחים, מבצעים מתחלפים מגניבים שהעדכון על אודותיהם מופיע בצורה גלויה ומפתיעה בחנות עצמה, כל הדברים הללו הם לחלוטין ההפך הגמור ממותרת עבור בעלי עסקים, להפך אלו הדברים הראשונים שיש לחשוב עליהם ולהשקיע בהם על מנת לנהל עסק משגשג ומרוויח.